L’any 1969 va guanyar la plaça de conservadora tècnica del Museu de Geologia (Museu Martorell) i el 1985 en va ser nomenada directora, càrrec que ha ocupat fins que es va jubilar, el desembre de 2005. Ha dedicat la seva activitat científica a la col·laboració en diversos treballs dirigits al millor coneixement geològic dels terrenys mesozoics i terciaris del Pirineu català i aragonès i n’ha publicat els resultats com a coautora en diferents revistes de l’especialitat i, des de 1990, assíduament a ‘Treballs del Museu de Geologia de Barcelona’, publicació de la que ha estat directora.
Masriera González, A. El Museu Martorell, 125 anys de Ciències Naturals (1878-2003). Barcelona: Institut de Cultura de Barcelona - Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella, 2006.
Barre de Flandes y Díaz de Manso, Agustín de la
L'any 1889 el Baró de la Barre, ministre espanyol a Colòmbia, va fer donació al Museu d'una col·lecció d'aus de Colòmbia.
Cap tècnic interí del Museu a la mort de Manuel Martorell el 1890.
Encarregat de neteja i vigilància del Museu en el moment de la seva inauguració el 1882.
Secretari sense sou entre octubre de 1882 i juny de 1883.
Iniciar sessió per comentar
Em vull registrar per poder comentar
Bioexplora, l'espai participatiu i de consulta del patrimoni científic del
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Enregistrat o accedeix per participar