A partir de 1917 s’encarrega de la direcció del Servei del Mapa Geològic de Catalunya, la qual cosa el relacionà directament amb el Museu Martorell i el Museu de Catalunya quan la Mancomunitat va passar aquest servei a la Junta de Ciències Naturals. De 1919 a 1921 fou regent de Paleontologia del Museu de Ciències Naturals, regència que es va desvincular del mapa el 1923 i de la qual es va fer càrrec el Dr. Marcet Riba. El Museu Martorell conserva exemplars procedents de la confecció del Mapa Geològic i fòssils recol·lectats durant algunes de les seves excavacions, com l’Elephas de Pedralbes.
Masriera González, A. El Museu Martorell, 125 anys de Ciències Naturals (1878-2003). Barcelona: Institut de Cultura de Barcelona - Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella, 2006.
Barre de Flandes y Díaz de Manso, Agustín de la
L'any 1889 el Baró de la Barre, ministre espanyol a Colòmbia, va fer donació al Museu d'una col·lecció d'aus de Colòmbia.
Cap tècnic interí del Museu a la mort de Manuel Martorell el 1890.
Encarregat de neteja i vigilància del Museu en el moment de la seva inauguració el 1882.
Secretari sense sou entre octubre de 1882 i juny de 1883.
Iniciar sessió per comentar
Em vull registrar per poder comentar
Bioexplora, l'espai participatiu i de consulta del patrimoni científic del
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Enregistrat o accedeix per participar