"Conquilla bastant semblant a H. lapicida [Conquilla deprimida en forma de llentia] de la que es diferencia per [...] l'espira molt més elevada, la qual cosa li dona una forma piramidal [...]; la darrera volta no molt més ampla que la penúltima".
Bech, M., 1990. Fauna malacològica de Catalunya. Mol·luscs terrestres i d'aigua dolça. Treballs de la Institució Catalana d'Història Natural, 12: p. 174.
"Se diferencia de Helicigona lapicida lapicida [Concha sólida, aplanada, lenticular] por la espira más elevada, por el color generalmente más claro con las fámulas bien aparentes".
Jordi Cadevall & Albert Orozco, Caracoles y babosas de la península Ibérica y Baleares, 2016, Ediciones Omega, Barcelona: p. 546.
Perpolita hammonis (Strøm, 1765)
Segmentina nitida (O.F. Müller, 1774)
Aegopinella pura (Alder, 1830)
Abida secale margaridae Bech, 1993
Iniciar sessió per comentar
Em vull registrar per poder comentar
Bioexplora, l'espai participatiu i de consulta del patrimoni científic del
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Enregistrat o accedeix per participar