"Conquilla globulosa deprimida amb l'espira un xic elevada, bastant sòlida; de color des de corni clar fins a rogenc, i amb una faixa blanquinosa per damunt del contorn perifèric [...] la darrera [volta] volta arrodonida i descendent a nivell de la línia de sutura".
Bech, M., 1990. Fauna malacològica de Catalunya. Mol·luscs terrestres i d'aigua dolça. Treballs de la Institució Catalana d'Història Natural, 12: p. 169.
"Concha sólida y globulosa, no muy alta, de color castaño pardo o rojizo, con una banda periférica blanca por encima de su contorno [...]. Última vuelta redondeada en su periferia y descendente hacia la apertura".
Jordi Cadevall & Albert Orozco, Caracoles y babosas de la península Ibérica y Baleares, 2016, Ediciones Omega, Barcelona: p. 345.
Clausilia rugosa reboudii Dupuy, 1850
Planorbella duryi (Wetherby, 1879)
Deroceras agreste (Linnaeus, 1758)
Aegopinella epipedostoma epipedostoma (Fagot, 1879)
Iniciar sessió per comentar
Em vull registrar per poder comentar
Bioexplora, l'espai participatiu i de consulta del patrimoni científic del
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Enregistrat o accedeix per participar